maanantai 29. syyskuuta 2014

Goodbye everybody, I gotta go!

Haluaisin kirjoittaa siitä, miten paljon on tapahtunut sinä aikana kun olen ollut täällä. Haluaisin kirjoittaa siitä, mitä olen saanut ja mitä olen oppinut. Haluaisin kirjoittaa miten paljon kaikki tämä merkitsee minulle, mutta en tiedä osaanko pistää sitä kirjaimiksi ja uskon että adjektiivitkin loppuu.

Ylihuomenna aikaisin aamulla kun on vielä hämärää, minä olen pakannut rinkkani ja suuntaan kohti maata, josta lähdin pieni ikuisuus sitten. Mutta tänään en halua puhua siitä, joten puhun viikonlopusta.


Perjantaina istuttiin iltaa. Mulla ei oo pitkään aikaan ollut niin hauskaa! Kaikki toi vähän jotain syötävää ja jotain mitä tahtoo juoda. Asunto on yksi BilbaoArten omistamista, joka sijaitsee San Fransisco kadulla, joka ei ole maineeltaan niin kovin hyvä. Matkalla asunnolle törmättiin johonkin puukkokaveriin, jolla oli jotain selvittämättömiä juttuja jonkun toisen ihmisen kanssa. Ei onneksi tilanne kerinnyt kärjistyä sen enempää kun joku soitti poliisit.


Lauantaina Plentziassa! Lämpimämpää kun aikoihin. Vikat rusketukset ennen kun palaan pimeään Suomeen talviunille.

Sunnuntaina ostin kaktuksen. Se on tosi pieni ja tosi suloinen ja toivon ettei se kuole matkustaessa. Alessandra teki meksikolaista ruokaa, mutta porto ricon tyyliin, sillä hän vietti lapsuutensa aina viisitoistsvuotiaaksi asti espanjassa.

Tänään on yhden taiteilijan syntymäpäivät, lähden koristelemaan juhlapaikkaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti